זקפה חזקה ותזונה

מאכלים לחיזוק האון - מזונות לשיפור האון

כל הדרכים לחיזוק הזקפה והאון הגברי בצורה טבעית

קיימות שיטות טבעיות רבות לחיזוק הזקפה. רבות מהן ניתן ליישם באופן מידי, באמצעות שימוש במוצרים שונים, שבין היתר, תורמים לחיזוק האון. מדובר בשיטות שמעולם לא חשבתם עליהם ובמוצרים שיש לכל אחד בבית. 

חוסר זקפה, זקפה חלשה, חוסר חשק מיני ועוד – הן רק חלק מהבעיות שגברים רבים סובלים מהן ומפריעים להם לחוות יחסי מין מספקים ומלאים, גם עם בני זוג ואפילו כשהם לבד עם עצמם בעת אוננות.

טיפול בבעיות זיקפה הפך עם השנים לעולם שלם הכולל בתוכו שיטות שונות ומגוונות, ביניהן שימוש בויאגרה רפואית, ויאגרה טבעית על בסיס צמחי מרפא, טיפולים פסיכולוגים, תרופות למצבי מחסור בטסטוסטרון (הורומוך המין הזכרי), ועוד.

יחד עם זאת, כאשר רוצים להתמקד בשיפור זקפה, חיזוק זקפה והעלאת החשק המיני – כדאי לשקול, לפני הכל, שינוי תזונתי, פשוט מאוד לבנות תפריט יומי המורכב ממאכלים להגברת האון. מדובר בדרך פשוטה וזולה, שכל אחד יכול להתחיל ליישם כבר היום ומחקרים שונים הוכיחו שהיא גם יכולה להיות יעילה ולשפר בעיות תפקוד מיני.

ויאגרה טבעית - חיזוק האון הגברי בצורה טבעית

 

הקשר בין זקפה חזקה ותזונה

חוקרים שונים מצאו קשר ישיר בין תזונה ובין בעיות זקפה וחשק מיני נמוך. תזונאית מבוסטון, בשם ד”ר אליזבת וורד, טוענת שבעזרת שינוי קל בתפריט היומי ניתן ליהנות מחיזוק זקפה וגם משיפור איכות הזרע. לילך נהרי ND, מוסמכת בנטורופתיה וצמחי מרפא, מחזקת גם היא את דבריה של ד”ר וורד ומעידה כי “לתזונה לקויה יש קשר הדוק עם חוסר און גברי”. לדברי נהרי, הסיבה לכך טמונה בכך שהתפריט היומי של גברים רבים מורכב מהרבה מאוד בשר, מזונות שמנים, מזון מעובד, סוכרים ריקים וכל אלה מובילים לכך שמצב רוחם של הגברים יורד, הם סובלים מחוסר זקפה, חוסר חשק מיני, הם עצבנים ונוטים לסבול מעייפות.

תזונה לקויה גם גורמת לבעיות בריאותיות, כגון: מחלות לב, כולסטרול גבוה, בעיות השמנה, מערכת חיסונית חלשה ועוד. בנוסף, היא מחלישה את הגוף ומצבים כמו טרשת עורקים מפריעים לזרימת דם תקינה וגם לשיבוש במערכת ההורמונלית, המשפיעים גם הם באופן ישיר על התפקוד המיני.

 

מאכלים לשיפור וחיזוק זקפה

אז לאחר שעסקנו על הדרך שבה שתזונה לא נכונה יכולה לפגוע בתפקוד המיני, הגיע הרגע לפרט את המזונות  שיכולים לעזור לחיזוק זקפה לפניכם רשימת מאכלים להגברת האון  הגברי שכדאי לשלב בתפריט:

שמן זית במקום ויאגרה – האם שמן זית הוא התחליף הטבעי לויאגרה? מחקר שנערך באוניברסיטת אתונה, גילה שתשע כפיות שמן זית ביום, יעילות יותר מגלולת ויאגרה. 660 גברים שגילם הממוצע עמד על 67 השתתפו במחקר. בעיות הזקפה שלהם פחתו ב-40%. שמן הזית התלה כתוסף טסטוסטרון טבעי וגרם לעליה ברמות הטסטוסטרון. בנוסף, השמן השפיע לטובה גם על כלי הדם והלב של המשתתפים. 

ביצים לחיזוק האון – מנהל המכון לתזונה באוניברסיטת רטג’רס, ד”ר פול לאצ’נס, ממליץ לצרוך ביצים לפני דייטים/קיום יחסי מין. לדברי לאצ’נס, ביצים מכל סוג (קשות, רכות, מקושקשות וכו, מהוות מקור מצוין לוויטמינים ממשפחת ויטמין B – והם מסייעים לשמור על דחף מיני גבוה. ד”ר פול הסביר בעבר כי כאשר אדם סובל ממתח, חרדה או לחץ, אחת הסיבות לכך היא מחסור בויטמין B, לכן אם תשמרו על רמה מאוזנת של ויטמין B תחושו רגועים יותר, גם מחוץ למיטה וגם במיטה.

עגבניות ואשכוליות אדומות – שני מאכלים המכילים ליקופן (נוגד חמצון) שיעיל למחזור הדם – ועל פי מחקרים גם עוזר לטפל במצבים של סרטן הערמונית, בעיות פוריות. מומלץ לשלב עגבניות ואשכוליות אדומות, ביחד עם מזון שמנוני, כמו אבוקדו או שמן זית, שעוזר להם להיספג טוב יותר בגוף.

שוקולד מריר לחיזוק הזקפה  – כתב העת המדעי Circulation, פרסם בעבר מחקר שטען שפלבנואידים המצויים בשוקולד מריר משפרים גם הם את הזרימה של מחזור הדם, דבר המשפיע על זרימת הדם לאיבר המין. כאשר גבר סובל מבעיות זקפה פעמים רבות הסיבה לכך היא בעיה בזרימת הדם. פלבנואידים, שהם בעצם נוגדי חמצון טבעיים, שומרים על הגוף ועוזרים לו לתקן תאים שניזוקו. בנוסף פלבנואידים גם עוזרים להוריד את לחץ הדם גם כולסטרול גבוה, שתי בעיות רפואיות עם קשר ישר לבעיות בתפקוד המיני ובעיות זקפה. שוקולד ידוע גם כמשפר את מצב הרוח, בזכות הפנילתימין שהוא מכיל.

כבד – כבד ידוע כמאכל מחזק וממריץ. כבד מכיל ויטמין A, שמסייע במקרים של ספירת זרע נמוכה, הוא גם מהווה מקור נפלא לאבץ, שסתם בשביל הידע הכללי, בכל שפיכה הגוף מוציא מתוכו כ-5 מ”ג אבץ (1/3 מהצריכה היומית).

ירקות ירוקים תורמים לחיזוק האון – תרד וירקות ירוקים באופן כללי ידועים בסגולותיהם כמזון בריא, בין היתר בגלל שהם מכילים חנקה (Nitrat) – המלח של חומצה חנקתית, העוזר בשיפור זרימת הדם. בשנות ה-90 של המאה הקודמת פורסמו מספר מחקרים שטענו כי לחנקה השפעה על בעיות זקפה. כיום ניתן גם למצוא בין התרופות הקיימות בשוק לטיפול בבעיות זקפה, תרופות המבוססות על חנקה.

סלק – גם סלק מכיל רמות גבוהות של חנקה, המרחיב את כלי הדם ומשפר את זרימתו, לכן כדאי מאוד לשלב גם אותו בתפריט.

אוכמניות – ד”ר מקי אלן קמיר, מרצה בכירה למדעי המזון באוניברסיטת מיין, טוענת שהפרי הכחול הקטן הזה יעיל בצורה בלתי רגילה. לדברי ד”ר קמיר, אוכמניות עשירות בסיבים, שדוחפים עודפי כולסטרול החוצה דרך מערכת העיכול ולא מאפשרות לו להצטבר על גבי העורקים. בנוסף אוכמניות ידועות כעשירות ברכיבים המסייעים בשיפור זרימת הדם והרפיית כלי הדם, דבר שיכול להשפיע לטובה במקרה של זקפה חלשה.

אפרסקים – חוקרים מאוניברסיטת טקסס מצאו שגברים הסובלים מספירת זרע נמוכה לא צרכו מספיק ויטמין C. לעומת זאת, גברים שצרכו 200 מ”ג ויטמין C ביום, הראו תוצאות טובות יותר. אפרסקים נחשבים למאכל עתיר ויטמין C, למרבה הפלא אפרסקים קפואים נחשבים לעשירים יותר מטריים. לכן, הקפיאו לכם חתיכות אפרסקים ושלבו אותם בתפריט היומי שלכם, אם זה כחלק משייק מרענן, תוספת ליוגורט, דגני בוקר או סתם נשנוש מרענן.

ארוחות כוח קטנות – ארוחות קטנות תורמות לחיזוק זקפה. הן משולבות בתפריט היומי ומורכבות לדוגמה מכמות קטנה של שקדים טבעיים לא קלויים או מספר תמרים עם אגוזים. מדובר בארוחות קטנות עם המון אנרגיה, שעוזרות לייצב את לחץ הדם, רמת הסוכר בגוף ונותנות הרגשה כללית טובה.

תבלינים לחיזוק זקפה, כוח גברא וחשק מיני

תבלינים לא רק מוסיפים טעם למטבח, תבלינים לחיזוק כוח הגברא והחשק המיני מוסיפים גם טעם לחדר המיטות. קינמון, ג’ינג’ר ופלפל חריף – נחשבים לתבלינים לחיזוק האון שמראים תוצאות.

קינמון לחיזוק האון: נודע ביכולתו לשפר את זרימת הדם ולהעלות את החשק המיני. ניתן להוסיף קינמון לתה, קפה או אפילו למאכלים שונים.

ג’ינג’ר לחיזוק זקפה: ידוע כמתכון טבעי להעלאת האנרגיה המשפיע גם על החשק המיני. ניתן להוסיף לתה, סלטים, מאכלים אסיאתיים ועוד.

שום: מסייע בניקוי הגוף, כלי הדם ובכך משפר את זרימת הדם בגוף (גם את זרימת הדם אל הפין).

פלפל חריף: קפסאיצין, החומר הפעיל בפלפל חריף, נודע ככזה המשפר את החשק המיני גם הוא. אפשר להוסיף פלפל חריף למאכלים חמים, קרים ויש שאפילו מוסיפים לשייקים.

תרגילים לחיזוק האון הגברי

תרגילי קיגל לגברים  – מדובר בסדרת תרגילים לחיזוק שרירי רצפת האגן, שגם תורמים לחיזוק הזקפה. מחקר בריטי שחקר את יעילות התרגילים, מצא ש-40% מהגברים שבצעו אותם, שיפרו את התפקוד המיני שלהם. הרעיון הבסיסי מאחורי התרגול הוא פשוט לכווץ ולהרפות. לכווץ את שלפוחית השתן למשך מספר שניות (בכל פעם ליותר) ואז לשחרר. מומלץ לבצע את התרגיל מספר פעמים ביום במצבים שונים (שכיבה, ישיבה, עמידה ועוד.

פילאטיס לשיפור זקפה  – שיטת אימון שמטרתה לחזק את שרירי ליבת הגוף. קיימים אינספור תרגילים, אנשי המקצוע וגברים שהתנסו בשיטה מוכנים להישבע שהיא שמחוללת פלאים.

חיזוק האון הגברי עם יוגה – מה כבר יכול להיות רע בפעילות המשלבת נשימות, מדיטציה, איזון, הרמוניה ושלווה נפשית? שום דבר. מחקרים רבים מצאו שתרגול יוגה יכול לעזור בשיפור חיי המין, אצל גברים ונשים. מה, לא תנסו? 

מוצרים טבעיים לשיפור וחיזוק זקפה

זה בדיוק המקום להזכיר גם תוסף תזונה לחיזוק און הגברי. מוצר טבעי, מאושר לשימוש על ידי משרד הבריאות, עשוי 100% צמחי מרפא. מדובר בפורומולה ללא תופעות לוואי, היכולה להגביר את החשק המיני ולשפר את זרימת הדם אל הפין. זוהי ויאגרה טבעית (ויאגרה ללא מרשם) לחיזוק כוח גברא.

לחיזוק זקפה | כדורים לחיזוק זקפה

שיחת יעוץ בחינם 072-397-4000

ויפאליס - ויאגרה ללא מרשם - ויאגרה טבעית לגבר
ויפאליס – כוח גברא
מדוע לקנות אצלנו? ✅ניסיון טיפולי קליני רב שנים ✅משלוח מהיר ודיסקרטי מיצוי צמחים איכותי בשיטה תקנית ✅ניסיון רב שנים בפיתוח…
340

חבילות

הזוג לגבר
עיכוב שפיכה, השהייה בקיום יחסי מין לאורך זמן פלוס כמוסות טבעיות לחיזוק הזיקפה, הערכה המושלמת לגבר שרוצה לחזק את עצמו,…
470
SALE
הזוג הנשי
ונוסיל הכמוסות הטבעיות להגברת החשק המיני + קרם אורגזמה טבעי, משחה להעצמת האורגזמה וההנאה מיחסי מין לאישה (גם הגבר ירגיש…
470
SALE
הזוג הזוגי
כמוסות טבעיות לחיזוק הזיקפה ושמן קנאביס לסקס עוצמתי הן לאישה והן לגבר – במבצע חסר תקדים
470
SALE
שמן קנאביס לסקס במבצע לגבר ולאישה
שמן קנאביס לסקס במבצע לגבר ולאישה
זוג שמנים לגבר ולאשה
זוג שמנים איכותיים על בסיס קנאביס, שמנים לסיכוך ולהגברת ההנאה מקיום יחסי מין הן לגבר והן לאשה, השמן לאשה מעצים…
390
SALE

מוצרים בודדים

ויפאליס - ויאגרה ללא מרשם - ויאגרה טבעית לגבר
ויפאליס – כוח גברא
מדוע לקנות אצלנו? ✅ניסיון טיפולי קליני רב שנים ✅משלוח מהיר ודיסקרטי מיצוי צמחים איכותי בשיטה תקנית ✅ניסיון רב שנים בפיתוח…
340
לונגר פלז'ר - longer pleasure - my shemen
לונגר פלז’ר
הנאה שנמשכת ונמשכת כל הלילה לונגר פלז’ר (Longer pleasure) מאפשר לכם לשדרג את חיי המין עם חוויה ארוכה ושונה ממנה…
230
SALE
ונוסיל - ויאגרה טבעית לנשים
ונוסיל
פורמולת צמחי מרפא להגברת החשק המיני לנשים | 100% טבעי ללא מרשם רופא. איך זה עובד? ונוסיל, הוא מוצר טבעי…
280
שמן אמור - AMOR - שמן סקס לנשים
שמן אמור
שמן קנאביס מעורר הנאה. פיתוח חדשני של שמן סיכה המבוסס, על שמן קנאביס וקומפלקס שמנים אתריים למריחה על איבר המין…
195
SALE
MAXIMON – ספריי השהייה
תרסיס השהייה ומעכב שפיכה איכותי ובטוח לשימוש. ספריי השהייה איכותי על בסיס טבעי ומאושר על ידי משרד הבריאות. באריזת חיסכון…
139
SALE
קרם אורגזמה לאישה - Cannabis Collection - Pleasure Stimulating
קרם אורגזמה מכיל שמן קנאביס
קרם אורגזמה עם שמן קנאביס: מוצר חדשני ומעולה המעניק הגברת ההנאה מיחסי מין, הקרם מכיל שמנים וצמחי מרפא נוספים שמטרתם…
160
פיטלס – תוסף תזונה להרזיה
FITLESS – פיטלס תוסף תזונה לדיאטה טבעית דיאטה טבעית מצמחי מרפא תוסף תזונה מאושר משרד הבריאות להאצת הרזייה שריפת שומנים…
90
טיפטופ לשיער דליל - tiptop - סיבי שיער לשיער
טיפ טופ הפתרון לשיער דליל
יש לכם שיער דליל? בואו ללמוד איך משתמשים ב-טיפטופ: השימוש ב-טיפטופ פשוט מאוד: • מנערים את אריזת טיפטופ. • מפזרים…
150
תפריט
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזור לחנות