נשירת שיער: סיבות נפוצות

קרדיט: Pixabay

גברים ונשים כאחד סובלים מהתקרחות, שיער דליל ונשירת שיער. זה קורה בכל גיל וזו תופעה מטרידה שנגרמת ממצבים רפואיים, תזונה לא מאוזנת, מצב נפשי וכמובן גנטיקה. מה הן הסיבת שגורמות לתופעה?

מראה שיער דליל ועייף הוא נקודה מאוד כואבת עבור גברים ונשים בכל גיל. פעמים רבות שיער דליל וקרחות מתקשרים אצלנו בתודעה עם מראה חולה, מבוגר, לכן גברים ונשים שסובלים מכך מוכנים לעשות הכל כדי לזכות במראה שיער בריא, מלא ושופע.

נשירת שיער סיבות לתופעה

1. נטייה גנטית משפחתית או בשמה המקצועי – Androgenetic Alopecia . אם אמא, אבא או סבא סובלים מקרחות ושיער דליל – גם אתם בקבוצת סיכון לסבול מכך. התקרחות בגיל צעיר היא לרוב כתוצאה מסיבה גנטית.


2. קרחות בשיער ונשירה נפוצים גם במצבים בהם הגוף מתמודד עם מחלות וזיהומים באזור הקרקפת. במקרים מהסוג הזה מומלץ לפנות לרופא עור לצורך קבלת טיפול רפואי מתאים.


3. צביעה אינטנסיבית של השיער באופן קבוע לאורך שנים בתדירות גבוהה, כמו גם טיפולי שיער בחומרים כימיים, החלקות, ייבוש שיער במכשירים חשמליים ועוד – עלולים לגרום להיחלשות השיער אצל נשים. פעולות מהסוג הזה זו פוגעות בסיבי השערה והופכות אותם לחלשים ופגיעים. קרחות בשיער עלולות להיווצר כתוצאה משימוש בחומרים כימיים בתדירות גבוהה או על ידי אנשי מקצוע לא מנוסים. נשירה אחרי החלקה לא מקצועית בפרט ובכלל – גם היא מוכרת מאוד בקרב נשים.


4. נשירת שיער נפוצה מאוד נגרמת בגלל חפיפה לא נכונה של השיער. כאשר משתמשים במוצרים שלא מתאימים לסוג השיער שלנו וגם כאשר חופפים בתדירות שלא מתאימה לסוג השיער. לדוגמה: שיער שמנוני דורש חפיפה על בסיס יומיומי, שיער יבש דורש פחות. במקרה מהסוג הזה כדאי להתייעץ עם איש מקצוע כדי להבין מהו סוג השיער שלנו ואיזה טיפול הוא דורש. יש לשיקול שימוש במוצרים שנועדו לשקם שיער דליל, כגון: שמפו נגד נשירה, שמן קיק לנשירת שיער, ועוד.


5. גם שימוש לא נכון בשמפו ובמרכך יכול לגרום נזק. לדוגמה: כאשר מורחים מרכך על הקרקפת, דבר שלא מומלץ לעשות. חשוב מאוד לדעת כיצד לחפוף את השיער, זה נשמע כמו פעולה פשוטה שכל אחד/ת יודעים לבצע, אבל לא תמיד זה כך. חפיפה נכונה יכולה לגרום לפעמים לכל ההבדל.


6. נשירת שיער לאחר לידה נפוצה מאוד אצל נשים. הבשורה הטובה – מדובר במצב זמני. בהחלט ניתן למזער את נזקיה באמצעות תזונה נכונה, שתייה מרובה, שינה טובה, הימנעות מטיפולי שיער ועוד.

טיפולי שיער וטיפול לא נכון בשיער עלולים לגרום לנשירת שיער
(קרדיט: pixabay)


7. השיער נושר אצל נשים וגברים שמאמצים לעצמם תזונה לא מאוזנת. לדוגמה: אנשים שמבצעים דיאטות כאסח/דיאטות בזק. במצב כזה מומלץ לפנות לדיאטנית שתבנה עבורכם תפריט מאוזן, לוודא שאתם לא סובלים ממחסור בוויטמינים ולחזור לאכול מסודר. במידה ויש צורך התייעצו גם עם הרופא וגם בצעו בדיקות דם כדי לוודא שלא חסרים לכם ויטמנים.


8. נשירת שיער מלחץ, חרדה או דיכאון, היא תופעה מאוד נפוצה שמקורה במצב נפשי שמשפיעה על מצבנו הגופני. כאשר הגוף שלנו בסטרס גם השיער שלנו בסטרס. נשמע מצחיק? תופתעו, זו המציאות.


9. ויטמינים לנשירת שיער יכולים לעזור לאנשים שסובלים ממחסור בוויטמינים ומינרלים והדבר בא לידי ביטוי גם באובדן שיער. הדבר בולט במיוחד אצל אנשים הסובלים ממחסור בויטמין d, אנשים הסובלים מאנמיה – חוסר ברזל (מחסור בהומוגלובין או תאי דם אדומים).


10. התקרחות גברית מתרחשת פעמים רבות בגלל שינויים בזקיקי השערה, המביאים פעמים רבות להתקרחות הדבר נגרם משינויים הורמונליים (בהורמון הטסטוסטרון).


11. נשירת שיער יכולה להופיע גם לאחר התמודדותו של הגוף עם מחלות שונות, לדוגמה: דלקת ריאות קש או שפעת חמורה. חשוב מאוד להיות ערים לנשירת שיער המגיעה בעקבות מחלה ולהתייעץ עם הרופא.


12. גיל הוא ללא ספק סיבה נפוצה וטבעית להתקרחות, גם אצל נשים וגם אצל גברים. כחלק מתהליך ההזדקנות, גם זקיקי השיער מתחילים להיחלש ונוכחותו של הורמון ה-DHT (אותו ניתן למצוא בחלקו של קו השיער הקדמי, בחלק העליון ובכתר הראש) מצטמק והשיער הופך לדליל יותר. אותו הורמון משפיע גם על תהליך צמיחת הזקיקים עד שבשלב מסוים אותם זקיקים פשוט מפסיקים לצמוח ותהליך צמיחת השיער נפסק.

טיפטופ – פתרון מהיר לשיער דליל

גם אם מדובר בנשירת שיער זמנית, התקרחות, בעיה של שיער דליל או כל בעיה אחרת שגורמת לשיער שלכם להראות דליל, לא אחיד, לא מלא ופשוט לא טוב – יש פתרון. טיפטופ הוא מוצר קוסמטי, המכיל בתוכו סיבי שיער, העשויים מחלבון קרטין טבעי שמעושר בתמצית שורש ג’ינג’ר. המוצר מיועד למילוי שיער דליל, קרחות, ואזורים בראש בהם רואים כי קיימת נשירת שיער. המוצר מיועד לנשים וגברים, הוא מגיע בכל הגוונים ומתאים לכל סוגי השיער והשימוש בו פשוט וקל:
– מנערים את האריזה.
– מפזרים את סיבי השיער על ראש נקי וחפוף.
– מפזרים את הסיבים על כל הראש כדי לקבל תוצאה אחידה.
וזהו, יוצאים מהבית עם שיער שנראה מלא, בריא ואחיד.
המוצר מאושר לשימוש על ידי רופאי עור ומשרד הבריאות, אין לו תופעות לוואי והוא לא פוגע בשיער הקיים.

חבילות

הזוג לגבר
עיכוב שפיכה, השהייה בקיום יחסי מין לאורך זמן פלוס כמוסות טבעיות לחיזוק הזיקפה, הערכה המושלמת לגבר שרוצה לחזק את עצמו,…
470
SALE
הזוג הנשי
ונוסיל הכמוסות הטבעיות להגברת החשק המיני + קרם אורגזמה טבעי, משחה להעצמת האורגזמה וההנאה מיחסי מין לאישה (גם הגבר ירגיש…
470
SALE
הזוג הזוגי
כמוסות טבעיות לחיזוק הזיקפה ושמן קנאביס לסקס עוצמתי הן לאישה והן לגבר – במבצע חסר תקדים
470
SALE
שמן קנאביס לסקס במבצע לגבר ולאישה
שמן קנאביס לסקס במבצע לגבר ולאישה
זוג שמנים לגבר ולאשה
זוג שמנים איכותיים על בסיס קנאביס, שמנים לסיכוך ולהגברת ההנאה מקיום יחסי מין הן לגבר והן לאשה, השמן לאשה מעצים…
390
SALE

מוצרים בודדים

ויפאליס - ויאגרה ללא מרשם - ויאגרה טבעית לגבר
ויפאליס – כוח גברא
מדוע לקנות אצלנו? ✅ניסיון טיפולי קליני רב שנים ✅משלוח מהיר ודיסקרטי מיצוי צמחים איכותי בשיטה תקנית ✅ניסיון רב שנים בפיתוח…
340
לונגר פלז'ר - longer pleasure - my shemen
לונגר פלז’ר
הנאה שנמשכת ונמשכת כל הלילה לונגר פלז’ר (Longer pleasure) מאפשר לכם לשדרג את חיי המין עם חוויה ארוכה ושונה ממנה…
230
SALE
ונוסיל - ויאגרה טבעית לנשים
ונוסיל
פורמולת צמחי מרפא להגברת החשק המיני לנשים | 100% טבעי ללא מרשם רופא. איך זה עובד? ונוסיל, הוא מוצר טבעי…
280
שמן אמור - AMOR - שמן סקס לנשים
שמן אמור
שמן קנאביס מעורר הנאה. פיתוח חדשני של שמן סיכה המבוסס, על שמן קנאביס וקומפלקס שמנים אתריים למריחה על איבר המין…
195
SALE
MAXIMON – ספריי השהייה
תרסיס השהייה ומעכב שפיכה איכותי ובטוח לשימוש. ספריי השהייה איכותי על בסיס טבעי ומאושר על ידי משרד הבריאות. באריזת חיסכון…
139
SALE
קרם אורגזמה לאישה - Cannabis Collection - Pleasure Stimulating
קרם אורגזמה מכיל שמן קנאביס
קרם אורגזמה עם שמן קנאביס: מוצר חדשני ומעולה המעניק הגברת ההנאה מיחסי מין, הקרם מכיל שמנים וצמחי מרפא נוספים שמטרתם…
160
פיטלס – תוסף תזונה להרזיה
FITLESS – פיטלס תוסף תזונה לדיאטה טבעית דיאטה טבעית מצמחי מרפא תוסף תזונה מאושר משרד הבריאות להאצת הרזייה שריפת שומנים…
90
טיפטופ לשיער דליל - tiptop - סיבי שיער לשיער
טיפ טופ הפתרון לשיער דליל
יש לכם שיער דליל? בואו ללמוד איך משתמשים ב-טיפטופ: השימוש ב-טיפטופ פשוט מאוד: • מנערים את אריזת טיפטופ. • מפזרים…
150
תפריט
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזור לחנות