נשירת שיער לאחר הלידה: סיבות ודרכי טיפול

נשירת שיער לאחר לידה היא תופעה שהרבה מאוד נשים סובלות ממנה. אצל חלק מהנשים התופעה מתחילה מיד לאחר הלידה, ממש ימים ספורים לאחר הלידה. אצל נשים אחרות התופעה מתחילה לפעמים זמן רב לאחר הלידה, אפילו חודשים לאחר הלידה. בכל המקרים, נשירת שיער לאחר לידה היא תופעה מאוד לא נעימה, שיכולה להימשך חודשים ספורים ויכולה להימשך גם שנה ואפילו יותר. טיפול בנשירת שיער מטריד נשים רבות לאחר הלידה ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן, עם תשובות לשאלות שמטרידות נשים רבות.

למה השיער נושר לאחר הלידה?

במהלך תקופת ההריון, זקיקי השיער נמצאים בתקופת צמיחה פעילה מאוד, זאת בגלל ההורמונים המציפים וממלאים את גוף האישה. בגלל סיבה זו נשים רבות נהנות משיער מלא ושופע במהלך ההריון, שיער עבה, חזק, כזה שלא נושר הרבה וגם צומח מהר מאוד.

לאחר הלידה, כשהגוף חוזר לתפקד כרגיל וההורמונים לאט לאט מתאזנים, הזקיקים עוברים למצב מנוחה, רגוע והדבר בא לידי ביטוי פעמים רבות בנשירת שיער, בשערות חלשות ובשיער דק יותר. נשים מניקות סובלות פחות מנשירת שיער לאחר לידה, זה בגלל שתהליך ההנקה גורם לגוף לחזור לאט יותר לשגרה.

אשה לאחר לידה נוטה להיות עייפה יותר, לסבות ממחוסר בשעות שינה, תזונה לא מאוזנת ולעיתים גם מדיכאון ומצבי רוח משתנים – הדבר עלול גם להגביר את תהליך נשירת השיער. בגלל זה, יש נשים הסובלות מנשירת שיער חזקה, במהלכה הן ממש סובלות מאזורים דלילים וקרחות באזורים שונים בראש.

הפתרון לשיער דליל
שיער דליל זו בעיה ידועה, יש לנו את הפתרון המושלם עבורך טיפ טופ סיבי שיער

כיצד אפשר למנוע נשירת שיער לאחר הלידה? או לפחות לצמצם את התופעה?

מכיוון שמדובר בתופעה נורמלית וטבעית, קשה עד בלתי אפשרי למנוע אותה. אבל כן ניתן לצמצם נזקים, לסייע לשיער להתאושש מהר יותר וגם ליהנות מטיפולים שיגרמו לשיער להראות בריא ומלא יותר עד שישוב למצבו הטבעי.

איך תשמרי על מראה שיער בריא ומלא לאחר הלידה?

1. הקפידי על תזונה עשירה ובריאה – הימנעי ממזון מהיר, סוכרים ומאכלים לא בריאים. העשירי את התפריט שלך בפירות, ירקות ובשר, ובעיקר במאכלים עשירים בסידן, בויטמין B, בברזל ועוד.

2. שינה טובה – הקפידי לישון טוב, כמו שצריך ובצורה מסודרת. נכון זה קשה לישון היטב כשיש תינוק בבית, אבל זה אפשרי. בכל פעם שהתינוק שלך ישן גם את צריכה לשכב לישון. כל המטלות שלך יחכו לך – הסירי דאגה מלבך.

3. הקפידי לקחת את כל הוויטמינים שהגוף שלך צריך – אם הרופא שלך המליץ לך לאחר הלידה לקחת ברזל או ויטמין או תוסף תזונה אחר – הקשיבי לו. במידה ואת מרגישה חלשה ולא עשית בדיקות דם לאחר הלידה – עשי זאת כדי לוודא שלא חסרים לך ויטימנים. מחסור בוויטמנים יכול לגרום לנשירה חזקה.

4. הימנעי מטיפולי שיער – לאחר הלידה השתדלי, במשך מספר חודשים לפחות, לא לצבוע את השיער, לא לעשות החלקות עם חומרים כימיים או למרוח על השיער חומרים אחרים שעשויים מחומרים לא טבעיים. טיפולי שיער אגרסיביים עלולים לגרום לנשירה חזקה ומהירה יותר.

5. שתייה מרובה – הקפידי לשתות הרבה מים מאוד בכל יום, לפחות 8 כוסות ביום, כדי שלגוף שלך לא יחסרו נוזלים.

6. גזרו אותו כדי שיצמח – הקפידי לגזור את קצוות השיער לבד או אצל הספר, זאת במידה והם שרופים או מפוצלים, הדבר יעזור לשיער שלכן להתאושש ולצמוח מהר יותר וחזק יותר.

7. חפפו בשמפו מתאים – השתמשו בשמפו נגד נשירת שיער או אפילו בחרו שמפו לשיער דליל למשך תקופה זו, עד שהשיער יתחזק ויחזור לעצמו.

8. לכסות קרחות ואזורי שיער דליל –  אז נכון, לאחר הלידה יכול להיות שתסבלי מקרחות, מפרצים ואזורי שיער דלילים, אבל זה יחלוף, מבטיחים. אבל בינתיים אין סיבה שתסבלי, את יכולה ליהנות ממראה שיער בריא, אחיד ומלא גם בתקופה הזו.

“טיפטופ” הוא מוצר קוסמטי, עשוי חלבון קרטין טבעי המעושר בתמצית שורש ג’ינג’ר ומכיל סיבי שיער – המיועד להענקת מראה בריא ומלא לשיער דליל. לפני שאת יוצאת מהבית את פשוט מפזרת אותו על שיער נקי ויבש ובתוך 15 שניות את מוכנה לצאת לדרך עם שיער שנראה אחיד, מלא ובריא. המוצר בכל הגוונים וכל שאת צריכה זה לבחור את הגוון שמתאים לשיער שלך. למידע נוסף על טיפטופ לחצי על הלינק >>

הפתרון לשיער דליל
שיער דליל זו בעיה ידועה, יש לנו את הפתרון המושלם עבורך טיפ טופ סיבי שיער

חבילות

הזוג לגבר
עיכוב שפיכה, השהייה בקיום יחסי מין לאורך זמן פלוס כמוסות טבעיות לחיזוק הזיקפה, הערכה המושלמת לגבר שרוצה לחזק את עצמו,…
470
SALE
הזוג הנשי
ונוסיל הכמוסות הטבעיות להגברת החשק המיני + קרם אורגזמה טבעי, משחה להעצמת האורגזמה וההנאה מיחסי מין לאישה (גם הגבר ירגיש…
470
SALE
הזוג הזוגי
כמוסות טבעיות לחיזוק הזיקפה ושמן קנאביס לסקס עוצמתי הן לאישה והן לגבר – במבצע חסר תקדים
470
SALE
שמן קנאביס לסקס במבצע לגבר ולאישה
שמן קנאביס לסקס במבצע לגבר ולאישה
זוג שמנים לגבר ולאשה
זוג שמנים איכותיים על בסיס קנאביס, שמנים לסיכוך ולהגברת ההנאה מקיום יחסי מין הן לגבר והן לאשה, השמן לאשה מעצים…
390
SALE

מוצרים בודדים

ויפאליס - ויאגרה ללא מרשם - ויאגרה טבעית לגבר
ויפאליס – כוח גברא
מדוע לקנות אצלנו? ✅ניסיון טיפולי קליני רב שנים ✅משלוח מהיר ודיסקרטי מיצוי צמחים איכותי בשיטה תקנית ✅ניסיון רב שנים בפיתוח…
340
לונגר פלז'ר - longer pleasure - my shemen
לונגר פלז’ר
הנאה שנמשכת ונמשכת כל הלילה לונגר פלז’ר (Longer pleasure) מאפשר לכם לשדרג את חיי המין עם חוויה ארוכה ושונה ממנה…
230
SALE
ונוסיל - ויאגרה טבעית לנשים
ונוסיל
פורמולת צמחי מרפא להגברת החשק המיני לנשים | 100% טבעי ללא מרשם רופא. איך זה עובד? ונוסיל, הוא מוצר טבעי…
280
שמן אמור - AMOR - שמן סקס לנשים
שמן אמור
שמן קנאביס מעורר הנאה. פיתוח חדשני של שמן סיכה המבוסס, על שמן קנאביס וקומפלקס שמנים אתריים למריחה על איבר המין…
195
SALE
MAXIMON – ספריי השהייה
תרסיס השהייה ומעכב שפיכה איכותי ובטוח לשימוש. ספריי השהייה איכותי על בסיס טבעי ומאושר על ידי משרד הבריאות. באריזת חיסכון…
139
SALE
קרם אורגזמה לאישה - Cannabis Collection - Pleasure Stimulating
קרם אורגזמה מכיל שמן קנאביס
קרם אורגזמה עם שמן קנאביס: מוצר חדשני ומעולה המעניק הגברת ההנאה מיחסי מין, הקרם מכיל שמנים וצמחי מרפא נוספים שמטרתם…
160
פיטלס – תוסף תזונה להרזיה
FITLESS – פיטלס תוסף תזונה לדיאטה טבעית דיאטה טבעית מצמחי מרפא תוסף תזונה מאושר משרד הבריאות להאצת הרזייה שריפת שומנים…
90
טיפטופ לשיער דליל - tiptop - סיבי שיער לשיער
טיפ טופ הפתרון לשיער דליל
יש לכם שיער דליל? בואו ללמוד איך משתמשים ב-טיפטופ: השימוש ב-טיפטופ פשוט מאוד: • מנערים את אריזת טיפטופ. • מפזרים…
150
תפריט
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזור לחנות