תפריט דיאטה יומי: מאכלים בריאים שאתם חייבים להחזיק בבית

מאכלים מומלצים לתפריט דיאטה יומי

הרבה אנשים שואלים את עצמם “איך לעשות דיאטה?”. דיאטה טבעית טובה מתחילה עם מאכלים מומלצים איתם בונים תפריט דיאטה יומי, מזונות בריאים שחשוב שגופכם יקבל באופן קבוע, זה לא משנה אם זה במסגרת תהליך דיאטה טבעית, דיאטה צמחונית, דיאטה ללא פחמימות, דיאטה בהריון, דיאטה לאחר הלידה, דיאטה ללא סוכר, ועוד. מדובר בסוגי מזון המחזקים אתכם, עוזרים לשפר את קצב חילוף החומרים שלכם, משפרים את תפקוד המוח, את התפקוד העצבי, נהדרים עבור איזון המערכת ההורמונלית ותורמים בדרכים נוספות לגופכם.

דיאטה ללא תופעות לוואי
דיאטה טבעית וללא תופעות לווי, מחפשים פתרון להרזיה ולתחושת שובע

לפניכם מזונות שחשוב לשלב בכל תפריט דיאטה יומי מאוזן ובריא

  • תרד – זהו אחד הירקות הכי טעימים שיש וקל מאוד לשלב אותו בהמון מאכלים: אם זה בסלטים, שייקים, רטבים, פשטידות, חביתות, דגים ובעוד מתכונים רבים אחרים. בכוס תרד אחת יש בסך הכל 20 קלוריות, הוא מסייע בשריפת שומנים וחילוף חומרים, עוזר להוריד את הכולסטרול, עשיר בברזל, בוויטמין A, ויטמין E, חומצה פולית ובוויטמינים נוספים. הוא גם עשיר בסיבים וכלורופיל שחיוניים מאוד עבור גופכם.

  • חלב שקדים טבעי – הכוונה היא לחלב שקדים לא ממותק, כזה שניתן להכין בעצמכם לבד בבית משקדים טבעיים, תמרים מגולענים ומעט מלח. מומלץ מאוד שתכללו בתפריט דיאטה יומי חלב שקדים לא ממותק. יש בו 50% יותר סדין מאשר בחלב הרגיל וכמויות גדולות של ויטמין E , העוזר למראה של העור וגם מכיל אשלגן ונתרן שתורמים לאיזון הגוף. הוא דל שומן, מכיל בערך כ-30 קלוריות לכוס, אינו מכיל סוכר ובעל שומן נמוך. הוא דומה מאוד במרקם לחלב רגיל והיתרון שלו טמון בכך שהוא גם מאוד טעים.

  • פירות יער – בין אם מדובר באוכמניות, פטל, קיווי, תותים וכמובן האסאי – פירות יער מסייעים בחילוף חומרים, מכילים ויטמין C, עוזרים לבריאות הלב, תורמים למראה של עור בריא, עוזרים למנוע מחלות ודלקות ומורידים את רמת הסוכר בדם. אפשר לאכול אותם בכל דרך שתבחרו. מומלץ לאכול אותם לפחות פעם אחת ביום, אבל כמו כל מאכל לא מומלץ להגזים – עד חצי כוס ביום.

  • כרוב – כל אחד צריך ללמוד לאהוב כרוב, נכון, זה יכול לקחת קצת זמן. אבל ברגע שתתרגלו ותתחילו לשלב אותו בתפריט הדיאטה שלכם – תתמכרו. הכרוב הירוק עשיר בוויטמינים שעוזרים למראה העור, הוא מלא בברזל ונותן אנרגיה. בנוסף, הוא תורם לבריאות הלב, מסייע בחילוף חומרים, עוזר מאוד לטיפול בדיכאון ומלא בחומרים מזינים שעוזרים לחיזוק המוח, הוא מוריד נפיחות, יש בו מעט מאוד קלוריות (100 גרם כרוב מכילים 10 קלוריות בלבד). הכרוב משביע מאוד, עוזר לתהליך עיכול תקין, מסייע במצב של עצירות וגם מאט את תהליך ההזדקנות. הדרך המומלצת להכנת הכרוב היא לקצוץ אותו, לסחוט מעליו מעט לימון, מעט פלפל שחור, מעט שמן פשתן וקצת מלח ים. מומלץ לעסות אותו ולערבב עם הידיים על מנת לשבור את הסיבים הקשים – התוצאה היא סלט מתוק במקצת, עם מעט קלוריות, טעם נפלא ומספק. תנסו את זה בבית. אפשר גם להכין מרק כרוב, להקפיץ אותו, למלא אותו באורז. הכרוב הוא מאכל דיאטטי מדהים.

  • סלרי – הוא עשיר בוויטמין K, שמסייע לבריאות הדם. הסלרי נהדר להורדת לחץ דם ואחד מיתרונותיו הבולטים הוא בכך שהוא מסייע בעצירות ועוזר לטפל בנפיחות. בנוסף הוא מכיל מעט קלוריות, מוסיף טעם, הוא מכיל בעיקר מים דבר שהופל אותו לדיאטטי מאוד. אפשר להוסיף אותו חי לסלטים או לבשל אותו בתוך מרק ותבשילים.

  • שקדים טבעיים (לא מסוכרים או קלויים) – מזון מצוין שמלא בוויטמין E שעוזר לשמור על העור, יש בהם שומנים הבריאים ללב, הם מסייעים בחילוף החומרים וטובים למערכת העיכול. הם מכילים ויטמינים מקבוצת B, חלבון ומינרלים רבים. השקדים עוזרים למנוע דלקות ושומרים על רמת הסוכר בדם במצב יציב. בנוסף הם עוזרים לכאבי מחזור ולמצבי דיכאון ומכילים חלבון החיוני לחילוף החומרים בגוף. הם מקלים על צרבת, מחזקים את עצמות הגוף ואפילו משפרים את התפקוד המיני. מומלץ לשמור על אכילה מתונה של שקדים (לא יותר מ-20 שקדים ליום).

  • מלפפונים – הם עוזרים להפחתת הנפיחות ומסייעים במצבים של עייפות, המלפפונים מלאים בוויטמינים ומים ומונעים ממך להתייבש. הם גם עוזרים לחסל פסולת מהגוף וטובים מאוד לעור הפנים. הם נהדרים כדי להעביר ריח רע מהפה, שומרים על בריאות המפרקים וגם מסייעים לתפקוד הכליות. פשוט מאוד וטעים לשלב אותם עם הרבה מאוד מאכלים ואפילו לאכול אותם סתם, בלי כלום. אפשר לשלב אותם בסלטים שונים, לאכול אותם עם יוגורט, להכין איתם שייקים ועוד.

  • יוגורט אורגני – אם אתם אוכלים ואוהבים מוצרי חלב עדיף שתבחרו ביוגורטים אורגניים, ללא הורמונים. הפרובויוטיקה שמכילים היוגורטים הללו הם בעלי חומרים מזינים, עוזרים לחסל פסולת ורעלים, עוזרים במצבי דיכאון, טובים למעיים ומסייעים בתהליכי העיכול.

  • סלמון או זרעי צ’יה – הקפידי לשמור תמיד במקרר נתח סלמון. במידה ואינכם אוכלים בשר או דגים אתם יכולים להשתמש בזרעי צ’יה כתחליף. שני המאכלים הללו, מלאים בחומצת שומן אומגה 3 ועשירים בחלבון, מגנזיום וברזל. אלו מזונות שיעזרו לשמור על גופכם חזק, בריא ומאושר. *בהריון כמובן שיש להקפיד לאכול אך ורק דגים מבושלים בלבד!

  • זרעי פשתן – אפשר לקנות אותם כחומר גלם, לטחון אותם ולשלב אותם במאכלים שונים ועדיף גם כמה שיותר. הם מזינים מאוד ומכילים סיבים ומעט מאוד פחמימות, יש בהם אומגה 3 על בסיס צמחי, הם עוזרים לשמור על הלב שלכם, מפחיתים לחץ דם, מפחיתים גם כולסטרול, משפרים את מצב הרוח ועוזרים לחילוף החומרים. ניתן לאחסן אותם גם במקפיא.

גם אם אין לכם בבית את כל המוצרים הללו, נסו להתחיל לשלב אותם לאט לאט בתפריט הדיאטה היומי שלכם, אפילו רק את חלקם. תזונה של מאכלים בריאים יכולה לחולל פלאים מבחינה גופנית ולא פחות חשוב – גם מבחינה נפשית. דיאטה טבעית טובה מבוססת על תזונה טובה שתחזק את גופכם. ניתן לשפר את הדיאטה ולייעל את תהליך שריפת השומנים ופעילות מערכת העיכול באמצעות פעילות גופנית קבועה וגם נטילת תוסף תזונה המבוסס על צמחי מרפא לדיאטה טבעית.

דיאטה ללא תופעות לוואי
דיאטה טבעית וללא תופעות לווי, מחפשים פתרון להרזיה ולתחושת שובע

חבילות

הזוג לגבר
עיכוב שפיכה, השהייה בקיום יחסי מין לאורך זמן פלוס כמוסות טבעיות לחיזוק הזיקפה, הערכה המושלמת לגבר שרוצה לחזק את עצמו,…
470
SALE
הזוג הנשי
ונוסיל הכמוסות הטבעיות להגברת החשק המיני + קרם אורגזמה טבעי, משחה להעצמת האורגזמה וההנאה מיחסי מין לאישה (גם הגבר ירגיש…
470
SALE
הזוג הזוגי
כמוסות טבעיות לחיזוק הזיקפה ושמן קנאביס לסקס עוצמתי הן לאישה והן לגבר – במבצע חסר תקדים
470
SALE
שמן קנאביס לסקס במבצע לגבר ולאישה
שמן קנאביס לסקס במבצע לגבר ולאישה
זוג שמנים לגבר ולאשה
זוג שמנים איכותיים על בסיס קנאביס, שמנים לסיכוך ולהגברת ההנאה מקיום יחסי מין הן לגבר והן לאשה, השמן לאשה מעצים…
390
SALE

מוצרים בודדים

ויפאליס - ויאגרה ללא מרשם - ויאגרה טבעית לגבר
ויפאליס – כוח גברא
מדוע לקנות אצלנו? ✅ניסיון טיפולי קליני רב שנים ✅משלוח מהיר ודיסקרטי מיצוי צמחים איכותי בשיטה תקנית ✅ניסיון רב שנים בפיתוח…
340
לונגר פלז'ר - longer pleasure - my shemen
לונגר פלז’ר
הנאה שנמשכת ונמשכת כל הלילה לונגר פלז’ר (Longer pleasure) מאפשר לכם לשדרג את חיי המין עם חוויה ארוכה ושונה ממנה…
230
SALE
ונוסיל - ויאגרה טבעית לנשים
ונוסיל
פורמולת צמחי מרפא להגברת החשק המיני לנשים | 100% טבעי ללא מרשם רופא. איך זה עובד? ונוסיל, הוא מוצר טבעי…
280
שמן אמור - AMOR - שמן סקס לנשים
שמן אמור
שמן קנאביס מעורר הנאה. פיתוח חדשני של שמן סיכה המבוסס, על שמן קנאביס וקומפלקס שמנים אתריים למריחה על איבר המין…
195
SALE
MAXIMON – ספריי השהייה
תרסיס השהייה ומעכב שפיכה איכותי ובטוח לשימוש. ספריי השהייה איכותי על בסיס טבעי ומאושר על ידי משרד הבריאות. באריזת חיסכון…
139
SALE
קרם אורגזמה לאישה - Cannabis Collection - Pleasure Stimulating
קרם אורגזמה מכיל שמן קנאביס
קרם אורגזמה עם שמן קנאביס: מוצר חדשני ומעולה המעניק הגברת ההנאה מיחסי מין, הקרם מכיל שמנים וצמחי מרפא נוספים שמטרתם…
160
פיטלס – תוסף תזונה להרזיה
FITLESS – פיטלס תוסף תזונה לדיאטה טבעית דיאטה טבעית מצמחי מרפא תוסף תזונה מאושר משרד הבריאות להאצת הרזייה שריפת שומנים…
90
טיפטופ לשיער דליל - tiptop - סיבי שיער לשיער
טיפ טופ הפתרון לשיער דליל
יש לכם שיער דליל? בואו ללמוד איך משתמשים ב-טיפטופ: השימוש ב-טיפטופ פשוט מאוד: • מנערים את אריזת טיפטופ. • מפזרים…
150
תפריט
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזור לחנות