חרדת ביצוע נשית: מה זה ואיך מטפלים?

חרדת ביצוע נשית

חרדת ביצוע היא מונח שלרוב מתקשר לבעיות תפקוד מיני אצל גברים. אבל מסתבר שקיימת גם חרדת ביצוע נשית. מדובר בפחד מקיום יחסי מין, הנובע מסיבות שונות. לעתים מדובר בנשים המסוגלות להגיע לאורגזמה ואוהבות מגע. הבעיה היא שהן פשוט לא מסוגלת ליהנות מחדירה. הן חוששות מחדירה מכל סוג ברוב הפעמים, חוששות גם מלידה, דורשות לבצע הפריה כדי להרות, פוחדות מבדיקות גניקולוגיות ואפילו מהחדרת טמפון.

ככל הנראה כ-10%-20% מהנשים סובלות מחרדת ביצוע נשית ברמה כזו או אחרת. החרדה גורמת להתכווצות שריר פתח הנרתיק. זהו דבר הגורם לקושי בקיום יחסי מין או ביצוע כל פעולה אחרת באזור איבר המין (כפי שציינו, גם החדרת טמפון או בדיקה).

מה גורם לחרדת ביצוע אצל נשים?

הסיבות לכך רבות ומגוונות:

דימוי גוף נמוך ודימוי עצמי נמוך – בעידן בו אידיאל היופי גורם לנשים לחשוב שהן צריכות להראות כמו דוגמניות, כוכבות פורנו או מפורסמות אחרות, פעמים רבות הן חשות רע עם המראה החיצוני שלהן. כאשר הן מגיעות למיטה הן מתביישות בגופן, מרגישות שגברים עלולים להתאכזב מכך שהן לא נראות כמו מלאכית של ויקטוריה סיקרטס בהלבשה תחתונה. הן מרגישות לא מספיק סקסיות, חושבות שגברים מצפים מהן להיות יפות, רזות, גבוהות. אבל לרוב הן טועות. מחקרים רבים הוכיחו שגברים דווקא מעדיפים “נשים אמיתיות”. הכוונה היא לנשים בעלות מראה בריא, נשי וטבעי.

נשים המתביישות בגוף שלהן, מרגישות לא בנוח לקיים יחסי מין בחושך לדוגמה. הן מרגישות לא בנוח לקיים יחסי מין בתנוחות מסוימות (חשות שהחזה שלהן קטן מדי, גדול מדי, שהישבן שלהן בגודל לא נכון, שהן מלאות מדי ועוד). אישה שלא מרגישה בנוח עם הגוף שלה עם עצמה, לא מרגישה בנוח עם הגוף שלה עם אחרים.

מה עושים? לומדים לאהוב את עצמך. במקום להתבונן בכל מה שאת לא אוהבת, התמקדי באותם איברים שאת כן אוהבת. רכשי לעצמך הלבשה תחתונה סקסית, אל תשכחי לומר לעצמך כמה את יפה. אל תשכחי גם שיש מעט דוגמניות והמון נשים אמיתיות – ושהרוב קובע. בני הזוג יכולים לסייע בכך שיחמיאו לאישה, יגרמו לה לחוש בנוח, יאמרו לה כמה היא סקסית ויפה. ידברו על כל אותם דברים שהם אוהבים בה – החל מהמוח והראש ועד לקצות אצבעות הרגליים.

שמן לסקס איכותי
חומר סיכה מקנאביס מעורר את האורגזמה

ריח גוף – יש נשים החשות לא בנוח עם כל הקשור לריח הגוף שלהן. הן חוששות שריח הגוף שלהן עלול להרתיע את בן הזוג. לעתים הן חושבות שהוא יגעל ולא יאמר זאת.

מה עושים? זוכרים שלכולנו יש ריח כוף, לגברים ולנשים, שסביר להניח שהכל בראש. תמיד עוזר לעשות מקלחת טובה לפני קיום יחסי מין בשביל התחושה, למרוח קרם גוף נעים או להשפריץ בושם בניחוח סקסי.

כאב חדירה ויובש בנרתיק – נשים רבות סובלות מיובש בנרתיק, דבר הגורם לכאב בזמן החדירה. עובדה זו גורמת להן מראש מקיום יחסי מין, כי הן יודעות שבשלב מסוים יגיע השלב בו הן יסבלו מכאבים. איך דבר כואב יכול להיות גם מהנה? הוא לא.

מה עושים? משתמשים בחומר סיכה להקלה על החדירה. מומלץ לנסות את הפתרון הטבעי והיעיל באמת. שימוש בשמן קנאביס, כמו שמן אמור – יכול להביא לתוצאות נהדרות. זהו שמן המיועד למריחה על איבר המין הנשי. הוא מסייע לחדירה קלה, מרגיע את השרירים וגורם לירידה ברמת הכאב. מעבר לכך, השמן מתאים גם לעיסוי ארוטי, כמשחק מקדים מרגיע. זה יכול להעצים את תחושת המגע והחוויה המינית.

נשים שניסו שמן קנאביס, מספרות שהוא גרם להן לחוות גם תחושת אורגזמה מוגברת. היעדר אורגזמה היא ללא ספק בעיה נוספת שנשים רבות מתמודדות עמה במיטה. שמן קנאביס ללא מרשם רופא, יכול לסייע גם עם בעיה מתסכלת זו.

להזמנת שמן אמור לשיפור איכות ועוצמת יחסי המין שלך לחצי כאן

שמן אמור מאושר לשימוש ע”י משרד הבריאות – הזמינו עכשיו עם משלוח דיסקרטי

חבילות

הזוג לגבר
עיכוב שפיכה, השהייה בקיום יחסי מין לאורך זמן פלוס כמוסות טבעיות לחיזוק הזיקפה, הערכה המושלמת לגבר שרוצה לחזק את עצמו,…
470
SALE
הזוג הנשי
ונוסיל הכמוסות הטבעיות להגברת החשק המיני + קרם אורגזמה טבעי, משחה להעצמת האורגזמה וההנאה מיחסי מין לאישה (גם הגבר ירגיש…
470
SALE
הזוג הזוגי
כמוסות טבעיות לחיזוק הזיקפה ושמן קנאביס לסקס עוצמתי הן לאישה והן לגבר – במבצע חסר תקדים
470
SALE
שמן קנאביס לסקס במבצע לגבר ולאישה
שמן קנאביס לסקס במבצע לגבר ולאישה
זוג שמנים לגבר ולאשה
זוג שמנים איכותיים על בסיס קנאביס, שמנים לסיכוך ולהגברת ההנאה מקיום יחסי מין הן לגבר והן לאשה, השמן לאשה מעצים…
390
SALE

מוצרים בודדים

ויפאליס - ויאגרה ללא מרשם - ויאגרה טבעית לגבר
ויפאליס – כוח גברא
מדוע לקנות אצלנו? ✅ניסיון טיפולי קליני רב שנים ✅משלוח מהיר ודיסקרטי מיצוי צמחים איכותי בשיטה תקנית ✅ניסיון רב שנים בפיתוח…
340
לונגר פלז'ר - longer pleasure - my shemen
לונגר פלז’ר
הנאה שנמשכת ונמשכת כל הלילה לונגר פלז’ר (Longer pleasure) מאפשר לכם לשדרג את חיי המין עם חוויה ארוכה ושונה ממנה…
230
SALE
ונוסיל - ויאגרה טבעית לנשים
ונוסיל
פורמולת צמחי מרפא להגברת החשק המיני לנשים | 100% טבעי ללא מרשם רופא. איך זה עובד? ונוסיל, הוא מוצר טבעי…
280
שמן אמור - AMOR - שמן סקס לנשים
שמן אמור
שמן קנאביס מעורר הנאה. פיתוח חדשני של שמן סיכה המבוסס, על שמן קנאביס וקומפלקס שמנים אתריים למריחה על איבר המין…
195
SALE
MAXIMON – ספריי השהייה
תרסיס השהייה ומעכב שפיכה איכותי ובטוח לשימוש. ספריי השהייה איכותי על בסיס טבעי ומאושר על ידי משרד הבריאות. באריזת חיסכון…
139
SALE
קרם אורגזמה לאישה - Cannabis Collection - Pleasure Stimulating
קרם אורגזמה מכיל שמן קנאביס
קרם אורגזמה עם שמן קנאביס: מוצר חדשני ומעולה המעניק הגברת ההנאה מיחסי מין, הקרם מכיל שמנים וצמחי מרפא נוספים שמטרתם…
160
פיטלס – תוסף תזונה להרזיה
FITLESS – פיטלס תוסף תזונה לדיאטה טבעית דיאטה טבעית מצמחי מרפא תוסף תזונה מאושר משרד הבריאות להאצת הרזייה שריפת שומנים…
90
טיפטופ לשיער דליל - tiptop - סיבי שיער לשיער
טיפ טופ הפתרון לשיער דליל
יש לכם שיער דליל? בואו ללמוד איך משתמשים ב-טיפטופ: השימוש ב-טיפטופ פשוט מאוד: • מנערים את אריזת טיפטופ. • מפזרים…
150
תפריט
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזור לחנות