למה נשים מבוגרות סובלות מירידה בחשק המיני?

איך מגבירים את החשק המיני אצל נשים בגיל המעבר?

ירידה בחשק המיני היא תופעה מוכרת ונפוצה אצל נשים מבוגרות ונשים בגיל המעבר, היא גם תופעה מתסכלת מאוד. מחקרים מגלים שלפחות 42% מהנשים מעידות על כך שככל שהן מתבגרות, כך החשק המיני שלהן יורד ומפריע לתפקודן המיני. שיעור זה מכפיל את עצמו בשמונה השנים הבאות לאחר גיל המעבר. אבל יש פתרונות שיכולים לגרום להגברת החשק המיני אצל נשים, אסור לאבד תקווה.

אז מה הסיבות גורמות לנשים להפרעות בתפקוד המיני ואיבוד עניין בסקס ? ואיך מתגברים על הקושי?

כל אישה אוהבת להרגיש נשית, נחשקת, יפה וגם אוהבת ליהנות מחיי מין מלאים ומספקים, דבר שגורם לה לחוש צעירה וחיונית. בגיל המעבר, נשים רבות מתחילות לסבול מתופעות, שללא טיפול מתאים, גורמות להן לאבד את החשק המיני וגם גורמות להן לחוש פחות מושכות ונשיות כבעבר.

שינויים הורמונליים ופיזיולוגיים

בגיל המעבר חלה ירידה בהורמון המין הנשי, האסטרוגן, המופרש מהשחלות ומשפיע על כל איברי המין הנשיים: מפרקים, עצמות, שרירים, כלי דם, ואפילו המוח. ירידה בהורמון זה גורמת לשינויים במצב הרוח, לבעיות שינה, לגלי חום, תחושת נפיחות, בעיות במערכת העיכול, עלייה במשקל, פגיעה בזיכרון ועוד.

כל אותם שינויים הורמונליים ופיזיולוגיים, גורמים לאישה לחוש עייפה יותר, חלשה יותר, פוגעים באיכות החיים שלה ובתפקוד המיני והכללי שלה.

הפתרונות:

  • מבחינה מינית חשוב מאוד לשמור על וגינה פעילה, להמשיך לקיים יחסי מין ובכך לשמור על השרירים באזור פעילים ועל הווגינה אלסטית.
  • חשוב לבצע פעילות גופנית שמסייעת להוריד את גלי החום, מעלה את רמת האנדורפינים וכמובן משפרת את מצב הרוח הכללי ושומרת על תחושת החיוניות.
  • כדאי מאוד לשקול לקחת טיפול הורמונלי שמטרתו לספק לגוף תחליף לאותם הורמונים שהגוף מפסיק לייצר.
  • בנוסף תמיד טוב לנסות גם טיפולים משלימים, כמו התאמת תזונה לגיל המעבר, טיפול נטורופתי בצמחי מרפא ועוד. טיפול בצמחי מרפא טבעיים יכול לסייע בהגברת החשק המיני, שיפור מצב הרוח, איזון טבעי של מערך ההורמונים הנשיים וגם להגביר את רמת הגירוי והמשיכה שחשה האישה.

דיספראוניה (כאבים בנרתיק) וגם יובש בנרתיק

גיל המעבר היא תקופה בה 47% מהנשים סובלות מיובש בנרתיק או כאבים בנרתיק, זאת בשל ירידה ברמת הורמון האסטרוגן בגוף. מצב של חוסר בהורמון זה הגורם ליובש, הופך את קיום יחסי המין למאוד לא נעימים עבור האישה, מפריע לה ליהנות מהאקט ולכן הן נמנעות יותר ויותר מקיום יחסי מין.

הפתרונות:

  • שימוש בחומרי סיכה על בסיס סיליקון ומים למניעת שפשופים הנגרמים בשל יובש בנרתיק. יש למרוח את החומרים לפני קיום יחסי המין בכניסה לנרתיק.
  • בנוסף, קיימים גם סוגים שונים של קרם לחות לנרתיק לטיפול באותה בעיה בדיוק, הם מספיק לנרתיק את הלחות שחסרה לו.
  • ניתן גם להשתמש בקרמים המבוססים על הורמון האסטרוגן ומיועדים לשימוש מקומי.

בעיות זיקפה אצל בן הזוג

לפעמים מקור הבעיה דווקא אצל בן הזוג, במידה ובן הזוג סובל מבעיה בתפקוד המיני הדבר באופן טבעי משפיע גם על האישה.

במידה ואין לאישה פרטנר פעיל בחדר המיטות, התשוקה דועכת, השניים לא מקיימים יחסי מין סדירים ומה שהיה פעם חיי מין פעילים הפך לפתע לקושי ובעיה, האישה עלולה לאבד את החשק, את תחושת העוררות המינית ולהרים ידיים בעצמה.

ויאגרה טבעית
כדורים טבעיים לזיקפה חלשה, ויאגרה טבעית

הפתרונות:

  • כאשר אחד מבני הזוג או שניים מאבדים את החשק המיני (ליבידו) או סובלים מבעיה בתפקוד המיני יש לטפל בזה ביחד וגם לחוד. לדבר על הקושי, לא לברוח ממנו, לא להסתיר ולא לתת לתשוקה לדעוך.
  • מומלץ להיות יצירתיים במיטה דווקא עכשיו, לנסות לעורר את התשוקה, להפתיע, לרגש, לנסות דברים חדשים, תנוחות חדשות, להכניס עניין לחיי המין.
  • חשוב לשמור על מגע: נשיקות, חיבוקים, ליטופים, גם אם זה לא במסגרת יחסי מין, גם כחלק ממשחק מקדים וגם כחלק משגרת היום-יום, כדי לזכור שאפשר ליהנות ממגע וחום כל הזמן – ואז באופן טבעי זה עוזר גם כשמגיעים אל המיטה.
  • ניתן לשלב בתפריט הגבר מאכלים להגברת האון הגברי (קקאו, דגנים מלאים, אספרגוס, אפרסקים, אוכמניות ועוד).
  • מומלץ שהגבר יבצע בדיקות כדי לשלול בעיות רפואיות (כגון חוסר איזון הורמונלי, בעיות בזרימת דם לפין ועוד).
  • אפשר להיעזר בטיפול טבעי לאין אונות לגבר, כמו תוסף תזונה המבוסס על צמחי מרפא (טבעי לחלוטין)  שיכול להגביר את החשק המיני שלו, לחזק זיקפה ולשפר את התפקוד המיני. קיימים גם צמחים וטיפולים המובססים על מאקה, אבקת מאקה, שורש מאקה, שטוענים כי הם יכולים לגרום לשיפור בזרימת הדם, לטפל בערמונית מוגדלת ועוד.

עייפות בגיל המעבר

נשים בגיל המעבר (ואחריו) מעידות על כך שהן חשות עייפות יותר מתמיד, אפילו מתלוננות על עייפות קיצונית. בנוסף יש המתלוננות גם על בעיות שינה שנובעות מגלי חום, תחושת חרדה או בעיות פיזיולוגית שונות שמטרידות אותן.

הפתרונות:

  • יש להקפיד על שעות שינה מסודרות וקבועות.
  • להימנע משתיית אלכוהול או קפה בשעות הערב המאוחרות והלילה, דבר שיכול לפגוע באיכות השינה.
  • חשוב להשתדל שלא להכניס אל חדר השינה את מכשיר הטלפון הסלולרי, שהקרינה שלו משפיעה על הפרשת המלטונין ובנוסף עצם המצאות המכשיר ליד המיטה גורמת לנו להיכנס שוב ושוב לקרוא חדשות, לקבל הודעות או סתם להתעדכן בפייסבוק ובמייל.
  • במידת הצורך ניתן לקבל טיפול של מלטונין, זאת במידה וקיים חוסר בהורמון זה.
  • יש להשתדל לא להתפתות להשתמש בכדורי שינה, מכיוון שהם ממכרים, עדיף לנסות להשתמש בכדורים נוגדי דיכאון במידה והאישה סובלת ממתח, דיכאון או חרדה שמפריעים לה לישון שינה רציפה ולאחר פרק זמן מסוים להוריד לאט לאט את המינון של התרופה.
  • מבחינת תזונה מומלץ לשלב פחמימות בשעות הערב, מכיוון שעם גיל המעבר גם רמת הסרוטונין יורדת, דבר שגורם להפרעה במצב הרוח וגם להפרעות שינה. פחמימות מורכבות יכולות לסייע לאזן זאת (פסטות, לחם מלא, חיטה מלאה, קטניות ועוד). לא מומלץ לאכול אוכל שיכול לגרום להזעה בלילה, כמו מזון חריף.
  • מומלץ ללבוש בגדים נוחים, רפויים ונעימים, מבדים טבעיים כמו כותנה.
  • חשוב לשמור על טמפרטורת חדר נעימה ועל חלל מאוורר.
המוצר המושלם לנשים שסובלות מחשק מיני נמוך

לחץ נפשי, דיכאון או חרדה

נשים בגיל המעבר ולאחר גיל המעבר מתלוננות פעמים רבות על תחושות של עצב, דכדוך, חרדות, שינויים במצב הרוח, חוסר סבלנות כלפי הסביבה וקושי בריכוז. כל אותן תחושות באופן טבעי לא מסתדרות עם לבידו נשי פעיל, אלא להפך, הן מקשות על האישה להגיע לאורגזמה, גורמות לירידה בחשק המיני, לתחושת עייפות כללית שגורמת לה להימנע מפעילויות רבות ובהן גם פעילות מינית. כאשר אישה עייפה, עצובה או מדוכאת – יחסי מין לא ממש נמצאים בראש סדר העדיפויות שלה.

הפתרונות:

  • קודם כל תירגעי… נכון, קל לומר וקשה לעשות, אבל זה אפשרי.
  • תמיד כדאי לשקול לפנות לטיפול פסיכולוגי. זהו מקום בו תוכל האישה לדבר על מה שעובר עליה, על מה שהיא חווה, לשתף, להתייעץ מבלי שישפטו אותה, רק יאזינו לה ויתמכו בה.
  • מומלץ לנסות לבצע כל דבר אחר שיכול להרגיע: אמבטיות מרגיעות, דיקור סיני, הליכות ארוכות, הצטרפות לחוגים נשיים שמחזקים גם את הגוף וגם את הנפש (כמו פילאטיס, פלדנקרייז, התעמלות למניעת בריחת סידן, ועוד).

דימוי גוף נמוך בגיל המעבר

נשים בגיל המעבר ונשים מבוגרות סובלות פעמים רבות מדימוי גוף נמוך. השינויים החיצוניים שעוברת האישה, ככל שהיא מתבגרת, גורמים לה לחוסר ביטחון ולחוסר שביעות רצון מהמראה החיצוני שלה שמשתנה (הופעתם של קמטים, שיערות לבנות, עליה במשקל, תחושת כבדות ונפיחות בגיל המעבר, זיעה מוגברת, ועוד).

נשים רבות חשות שככל שהן מתבגרות כך הן מתרחקות מאותו אידיאל היופי המפורסם, של להיות מתוחה, חלקה, צעירה ורזה. אותן נשים שוכחות שישנן נשים מבוגרות, יפות ומושכות לא פחות מצעירות ונותנות למחשבות השליליות הללו להשתלט עליהן.

כאשר אישה לא מרגישה מושכת ויפה היא לא חושבת שגם אנשים אחרים יראו בה ככזאת וכאשר זה מגיע ליחסי מין היא מרגישה מאוד חסרת ביטחון: לא רוצה שיראו אותה עירומה, מרגישה לא סקסית, לא מספיק נשית, לא מספיק יפה, לא מבינה שמישהו ירצה בה – והדבר גורם באופן טבעי לירידה בחשק המיני שלה.

הפתרונות:

  • במקום להציב לעצמה מודלים בלתי אפשריים יש להיצמד למציאות. נכון, אולי בגיל 50 לא תראי כמו גל גדות אבל תחשבו איזה יפה סופיה לורן בגיל 85! או שרון סטון שעברה את גיל 60 או ירדנה ארזי שכבר בת 70. יש המון נשים מבוגרות יפות וכל אחת יכולה להיות אחת מהן, זה מתחיל בראש וממשיך בטיפוח. אם תרגישי יפה מבפנים ותטפחי את עצמך ותשמרי על עצמך מבחוץ – אין סיבה שלא תראי נהדר.
  • לא כדאי להילחם בגיל ובסמניו, כדאי לאמץ אותם באהבה ולהשתנות איתם. למצוא את הבגדים שמתאימים ומחמיאים, איפור מחמיא שמבליט את מה שיפה באישה, תסרוקת מחמיאה או כל דבר אחר שיגרום לאישה להרגיש יפה וזוהרת בכל גיל.
  • זו לא בושה להיעזר גם בטיפולים אסתטיים אם זה עושה טוב ונעשה במידה. לא חייבים להגזים, למתוח הכל ולהשתנות עד ללא היכר, אבל עם קצת הזרקות פה ושם או איזו מתיחה קטנה יעשו לאישה תחושה טובה ויגרמו לה להרגיש צעירה ויפה – למה לא?
  • חשוב לשמור על חיוניות ועל פעילות, ככל שהאישה תמשיך לעבוד, להתעמל, לקרוא, להסתובב, לבלות, לטייל, להיות בחברת אנשים, להתלבש, להתאפר ולהתערבב בחברה – כך היא גם תרגיש טוב עם עצמה.
  • בחדר המיטות כדאי להתפנק עם בגד סקסי ומחמיא, כזה שיתאים לגיל, למידות, שתרגיש בו נוח מצד אחד, אבל נשית וסקסית מצד שני. בגד שכשהיא תסתכל בו במראה היא בעצמה תאמר “וואו! אני נראית טוב”.
  • עוד בחדר המיטות, לפני קיום יחסי מין כדאי לארגן סביבה נעימה, מרגיעה ותומכת, כזו שתרגיש בה בטוחה ומשוחררת עם עצמה ועם גופה: תאורה מחמיאה, אזור נעים, פרטנר תומך ואוהב, כל דבר שיכול להרים אותה ולהרים לה…

ונוסיל – תוסף תזונה לנשים להגברת החשק המיני

נשים בכל גיל סובלות מירידה בחשק המיני, לא רק בגיל המעבר, זהו מצב מתסכל מאוד. אם את סובלת מירידה בחשק המיני, ירידה במשיכה המינית, רוצה לשפר את מצב הרוח ואת רמת הגירוי המיני – כדאי לך לנסות את ונוסיל.

ונוסיל היא פורמולה ייחודית ומקורית (ויאגרה לנשים טבעית) – היכולה להגביר את החשק המיני אצל נשים. הפורמולה מבוססת אך ורק על צמחי מרפא ועל מיצוי החומרים הפעילים שבצמחים. המוצר לא ממכר, אין לו תופעות לוואי ויש לו רישיון של משרד הבריאות. המוצר יכול לסייע גם באיזון המערכת ההורמונלית הנשית, לשפר את מצב הרוח, לגרום לעוררות כללית ולתחושה אנרגטית אצל האישה.

אז לא שווה לנסות?

המוצר המושלם לנשים שסובלות מחשק מיני נמוך

חבילות

הזוג לגבר
עיכוב שפיכה, השהייה בקיום יחסי מין לאורך זמן פלוס כמוסות טבעיות לחיזוק הזיקפה, הערכה המושלמת לגבר שרוצה לחזק את עצמו,…
470
SALE
הזוג הנשי
ונוסיל הכמוסות הטבעיות להגברת החשק המיני + קרם אורגזמה טבעי, משחה להעצמת האורגזמה וההנאה מיחסי מין לאישה (גם הגבר ירגיש…
470
SALE
הזוג הזוגי
כמוסות טבעיות לחיזוק הזיקפה ושמן קנאביס לסקס עוצמתי הן לאישה והן לגבר – במבצע חסר תקדים
470
SALE
שמן קנאביס לסקס במבצע לגבר ולאישה
שמן קנאביס לסקס במבצע לגבר ולאישה
זוג שמנים לגבר ולאשה
זוג שמנים איכותיים על בסיס קנאביס, שמנים לסיכוך ולהגברת ההנאה מקיום יחסי מין הן לגבר והן לאשה, השמן לאשה מעצים…
390
SALE

מוצרים בודדים

ויפאליס - ויאגרה ללא מרשם - ויאגרה טבעית לגבר
ויפאליס – כוח גברא
מדוע לקנות אצלנו? ✅ניסיון טיפולי קליני רב שנים ✅משלוח מהיר ודיסקרטי מיצוי צמחים איכותי בשיטה תקנית ✅ניסיון רב שנים בפיתוח…
340
לונגר פלז'ר - longer pleasure - my shemen
לונגר פלז’ר
הנאה שנמשכת ונמשכת כל הלילה לונגר פלז’ר (Longer pleasure) מאפשר לכם לשדרג את חיי המין עם חוויה ארוכה ושונה ממנה…
230
SALE
ונוסיל - ויאגרה טבעית לנשים
ונוסיל
פורמולת צמחי מרפא להגברת החשק המיני לנשים | 100% טבעי ללא מרשם רופא. איך זה עובד? ונוסיל, הוא מוצר טבעי…
280
שמן אמור - AMOR - שמן סקס לנשים
שמן אמור
שמן קנאביס מעורר הנאה. פיתוח חדשני של שמן סיכה המבוסס, על שמן קנאביס וקומפלקס שמנים אתריים למריחה על איבר המין…
195
SALE
MAXIMON – ספריי השהייה
תרסיס השהייה ומעכב שפיכה איכותי ובטוח לשימוש. ספריי השהייה איכותי על בסיס טבעי ומאושר על ידי משרד הבריאות. באריזת חיסכון…
139
SALE
קרם אורגזמה לאישה - Cannabis Collection - Pleasure Stimulating
קרם אורגזמה מכיל שמן קנאביס
קרם אורגזמה עם שמן קנאביס: מוצר חדשני ומעולה המעניק הגברת ההנאה מיחסי מין, הקרם מכיל שמנים וצמחי מרפא נוספים שמטרתם…
160
פיטלס – תוסף תזונה להרזיה
FITLESS – פיטלס תוסף תזונה לדיאטה טבעית דיאטה טבעית מצמחי מרפא תוסף תזונה מאושר משרד הבריאות להאצת הרזייה שריפת שומנים…
90
טיפטופ לשיער דליל - tiptop - סיבי שיער לשיער
טיפ טופ הפתרון לשיער דליל
יש לכם שיער דליל? בואו ללמוד איך משתמשים ב-טיפטופ: השימוש ב-טיפטופ פשוט מאוד: • מנערים את אריזת טיפטופ. • מפזרים…
150
תפריט
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזור לחנות