חומר סיכה טבעי

חומר סיכה טבעי: חומר סיכה לסקס

חומר סיכה טבעי,  הוא מוצר שמטרתו למנוע חיכוך, שפשוף וצריבה בעת קיום יחסי מין ופעילות מינית – המבוסס על חומרים טבעיים בלבד. מה ההבדל בינו לבין חומר סיכה רגיל? ומתי כדאי לכם להשתמש בו?

חומר סיכה (מכונה גם “לוב”) הוא מוצר המיועד לנשים וגברים כאחד. מטרתו למנוע חיכוך, שפשוף וצריבה בעת קיום יחסי מין ופעילות מינית. חומר סיכה טבעי לסקס, מבוסס על מוצרי סיכה טבעיים בלבד, ללא כימיקלים.  חלק מהמוצרים עשויים להכיל גם רק מרכיבים טבעוניים או אורגניים. בכתבה זו נעסוק בהבדלים בין סוגי חומרי הסיכה השונים וביתרונותיהם של חומרי סיכה טבעיים.

מתי משתמשים בחומר סיכה לסקס?

לרוב משתמשים בחומר סיכה במהלך יחסי מין, כדי לשפר את תחושת הנוחות וההנאה, על ידי הפחתת החיכוך. ישנם מספר מצבים בהם שימוש בחומר סיכוך נחשב לנפוץ במיוחד. לדוגמה:

יובש בנרתיק: נשים רבות חוות יובש בנרתיק בשלבים שונים בחייהן (בגיל המעבר, בזמן הנקה, ועוד). חומרי סיכה עוזרים להקל על אי הנוחות ולהפוך את המגע המיני לנעים יותר.

מין אנאלי: פי הטבעת הוא אזור יבש מטבעו (בניגוד לנרתיק), לכן חומרי סיכה חיוניים לקיום יחסי מין אנאליים נוחים ובטוחים. שימוש בחומר סיכה יכול להפחית את הסיכון לחיכוך, גירוי ופציעות אפשריות באזור.

שיפור והעצמת התחושה: אנשים רבים משתמשים בחומרי סיכה כדי לשפר את עוצמת התחושה במהלך קיום יחסי מין. חומרי סיכה מגיעים במרקמים שונים (לדוגמה חמים, קרים ועוד). המטרה היא להוסיף לאקט המיני מעט גיוון וריגוש לחוויה המינית.

שימוש בקונדום:  זהו אחד המצבים הנפוצים לשימוש בחומר סיכה. הקונדום גורם פעמים רבות לתחושת יובש, המקשה על החדירה והחומר עוזר למנוע כאבים, יובש ופציעה. בזמן שימוש בקונדום חשוב לבחור חומר סיכה על בסיס מים או סיליקון, שכן חומרי סיכה על בסיס שמן עלולים לפגוע ביעילותם של קונדומים העשויים לטקס.

צעצועי מין:  אנשים שאוהבים להשתעשע בחדר השינה עם אביזרי מין, נעזרים פעמים רבות בחומרי סיכה, כדי להפוך את החדירה לקלה יותר.

עיסויים חושניים: חלק מחומרי הסיכה מיועדים לעיסויים חושניים, ומספקים תחושה נעימה, חלקה ומהנה.

אוננות הדדית או לבד: ניתן להשתמש בחומרי סיכה בעת עיסוק באוננות הדדית וגם לבד. השימוש בהם הופך את החוויה לנוחה, נעימה וחושנית.

מומלץ לבחור בחומר סיכה טבעי, המתאים לצרכים ולהעדפות, מכיוון שקיימים סוגים שונים. יש להקפיד תמיד להשתמש בחומר התואם לסוג הפעילות בה אתם עוסקים ולציין בפני בני/בנות הזוג במידה ואתם סובלים מרגישות או אלרגיה למוצרים מסוימים.

קיימים מספר סוגים נפוצים של חומרי סיכה:

  • הפחות פופולארי: חומר סיכה על בסיס שמן – מכתים מצעים, בגדים ובדים. בנוסף לא מומלץ להשתמש בו בשילוב עם לטקס (קונדומים) והוא פחות נעים למגע. עלול לגרום לגירוי בעור ואלרגיות. יתרון: יחד עם זאת הוא הוא נחשב לזול וניתן לרכוש אותו בקלות.
  • האפשרות הטובה ביותר: חומר סיכה על בסיס מים – לא גורם לאלרגיות, לגירויים, לנזק בשילוב עם לטקס, לא מכתים ומתייבש במהירות. חסרון: אנשים הסובלים מרגישות לגליצרין לא יוכלו ליהנות ממנו, מכיוון שהוא מכיל גליצרין.
  • הכי פחות: חומר סיכה על בסיס פטרויליום – מדובר במוצרים כמו שמן תינוקות לדוגמה. אלו מוצרים שלא באמת מתאימים לשימוש אינטימי, בוודאי שלא בשילוב עם לטקס. הם עלולים לגרום לדלקות, מחלות מין, גירויים, להכתים בדים ובאופן כללי לא יעילים.
  • מומלץ אבל לא לאורך זמן: שמן סיכה על בסיס סיליקון – לא גורם נזק בשילוב עם קונדומים, לא מכתים ושמנוני, יעיל ונעים. חסרון: יקר יחסית ולא מומלץ להשתמש בו באופן קבוע או לאורך זמן כי הוא עלול לגרום לגירויים.

מה זה בעצם חומר סיכה טבעי?

אנשים הבוחרים להשתמש בחומר בסיכה טבעי, לרוב עושים זאת מתוך רצון שלא להשתמש בחומרים העשויים להיות לא בטוחים לשימוש. מכיוון שאת החומר מורחים על ובתוך באזורים אינטימיים   –  חשוב להקפיד לבחור במוצר איכותי.

איזה מוצר נחשב לטבעי או טבעי יותר – הוא מושג שמעט פתוח לפרשנות. כאשר אתם מחפשים חומרי סיכה טבעיים, בראש ובראשונה תרצו להימנע מכימיקלים ורעלים, בדיוק כשם שאתם נמנעים מהם במוצרי איפור, טיפוח ומזון.

במידה ולמוצר יש מספר קטן של מרכיבים ואתם יכולים לזהות את כולם כטבעיים –  סימן שזהו מוצר טבעי. האם זה אותו דבר כמו ‘אורגני’?  לא בטוח. קיים ויכוח האם “טבעי” נחשב גם למוצר “אורגני”. מרכיבים אורגניים נחשבים בדרך כלל כנקיים מתוספים כגון כימיקלים סינתטיים, דשנים מלאכותיים, הורמונים ועוד. ייתכן ותמצאו חומר סיכה טבעי המכיל שמן קוקוס, שהוא מרכיב טבעי. אבל אולי שמן הקוקוס הזה לא אורגני. אולי הוא נוצר מאגוזי קוקוס שעברו עיבוד בתנאי מעבדה באמצעות כימיקלים.

לכן, אם תרצו חומר סיכה טבעי ואורגני אמיתי, כנראה תרצו לבדוק את מקורם של המרכיבים.

היתרונות של חומרי סיכה טבעיים

אז למה כדאי לבחור בחומר סיכה טבעי? (כמו שמן סיכה מקנאביס ועוד)

1. בטיחות רבה יותר: חומרי סיכה טבעיים לסקס מתאימים לרוב האנשים, בגלל שאינם מכילים כימיקלים או חומרים מזיקים. הם יכולים להפחית את הסיכון לגרום לגירויים או רגישות.

2. חוויה מינית טובה יותר: שמן סיכה טבעי מסייע לשפר את החוויה המינית כולה. הוא מרגיע, גורם לתחושת בטיחות, שחרור, מסכך, מרפה ומקנה נוחות מושלמת.

3. מתאים לשימוש לאורך זמן: חומר סיכה טבעי לסקס לא יגרום למשתמש לפתח תלות, תופעות לוואי ואפשר להשתמש בו באופן קבוע.

5. מעניק תחושה של קרבה: שימוש בחומרי סיכה טבעיים משפרים את תחושת הקרבה בין בני הזוג. הם משמרים את כל מה שטבעי במגע.  אין חשש לגעת, להכתים או להשתמש.

חבילות

הזוג לגבר
עיכוב שפיכה, השהייה בקיום יחסי מין לאורך זמן פלוס כמוסות טבעיות לחיזוק הזיקפה, הערכה המושלמת לגבר שרוצה לחזק את עצמו,…
470
SALE
הזוג הנשי
ונוסיל הכמוסות הטבעיות להגברת החשק המיני + קרם אורגזמה טבעי, משחה להעצמת האורגזמה וההנאה מיחסי מין לאישה (גם הגבר ירגיש…
470
SALE
הזוג הזוגי
כמוסות טבעיות לחיזוק הזיקפה ושמן קנאביס לסקס עוצמתי הן לאישה והן לגבר – במבצע חסר תקדים
470
SALE
שמן קנאביס לסקס במבצע לגבר ולאישה
שמן קנאביס לסקס במבצע לגבר ולאישה
זוג שמנים לגבר ולאשה
זוג שמנים איכותיים על בסיס קנאביס, שמנים לסיכוך ולהגברת ההנאה מקיום יחסי מין הן לגבר והן לאשה, השמן לאשה מעצים…
390
SALE

מוצרים בודדים

ויפאליס - ויאגרה ללא מרשם - ויאגרה טבעית לגבר
ויפאליס – כוח גברא
מדוע לקנות אצלנו? ✅ניסיון טיפולי קליני רב שנים ✅משלוח מהיר ודיסקרטי מיצוי צמחים איכותי בשיטה תקנית ✅ניסיון רב שנים בפיתוח…
340
לונגר פלז'ר - longer pleasure - my shemen
לונגר פלז’ר
הנאה שנמשכת ונמשכת כל הלילה לונגר פלז’ר (Longer pleasure) מאפשר לכם לשדרג את חיי המין עם חוויה ארוכה ושונה ממנה…
230
SALE
ונוסיל - ויאגרה טבעית לנשים
ונוסיל
פורמולת צמחי מרפא להגברת החשק המיני לנשים | 100% טבעי ללא מרשם רופא. איך זה עובד? ונוסיל, הוא מוצר טבעי…
280
שמן אמור - AMOR - שמן סקס לנשים
שמן אמור
שמן קנאביס מעורר הנאה. פיתוח חדשני של שמן סיכה המבוסס, על שמן קנאביס וקומפלקס שמנים אתריים למריחה על איבר המין…
195
SALE
MAXIMON – ספריי השהייה
תרסיס השהייה ומעכב שפיכה איכותי ובטוח לשימוש. ספריי השהייה איכותי על בסיס טבעי ומאושר על ידי משרד הבריאות. באריזת חיסכון…
139
SALE
קרם אורגזמה לאישה - Cannabis Collection - Pleasure Stimulating
קרם אורגזמה מכיל שמן קנאביס
קרם אורגזמה עם שמן קנאביס: מוצר חדשני ומעולה המעניק הגברת ההנאה מיחסי מין, הקרם מכיל שמנים וצמחי מרפא נוספים שמטרתם…
160
טיפטופ לשיער דליל - tiptop - סיבי שיער לשיער
טיפ טופ הפתרון לשיער דליל
יש לכם שיער דליל? בואו ללמוד איך משתמשים ב-טיפטופ: השימוש ב-טיפטופ פשוט מאוד: • מנערים את אריזת טיפטופ. • מפזרים…
150
תפריט
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזור לחנות